Serdecznie zapraszamy do udziału w Międzyszkolnym Konkursie Plastycznym
„Bezpieczny krasnal w szkole”
REGULAMIN KONKURSU PLASTYCZNEGO DLA DZIECI
- 1 Cele konkursu
Konkurs jest skierowany do uczniów klas 0-3 szkół podstawowych.
Prace powinny poruszać tematykę bezpieczeństwa dzieci w drodze do szkoły
( bezpieczeństwo w ruchu drogowym, zasada ograniczonego zaufania, znajomość znaków drogowych).
Cele:
- promowanie idei bezpiecznego zachowania w szkole;
- utrwalanie nawyków prawidłowego zachowania na wypadek ewakuacji;
- wspieranie działań edukacyjnych w zakresie bezpiecznego zachowania;
- rozwijanie wyobraźni oraz umiejętności wypowiedzi artystycznej;
- 2 Organizator konkursu
- Organizatorem konkursu jest Szkoła Podstawowa nr 120 w Zespole Szkół nr 12 w SP ZOZ we Wrocławiu, ul Białowieska 74 A, 54-235 Wrocław
- 3 Założenia organizacyjne
- Konkurs adresowany jest do uczniów szkół podstawowych
- Technika pracy: dowolna.
- Dopuszczalna forma pracy: płaska (A3, A4)
- Prace należy wykonać indywidualnie.
- Prace przekazane na konkurs muszą być pracami własnymi.
- Każdy z uczniów może przekazać tylko jedną pracę.
- Praca plastyczna powinna być opisana komputerowo na odwrocie, według poniższego wzoru: imię i nazwisko autora, klasa, adres szkoły, imię i nazwisko opiekuna, adres mailowy
Prace niepodpisane, anonimowe nie będą zakwalifikowane do konkursu.
- Zgłoszenie prac jest równoznaczne z przekazaniem praw autorskich.
- Opiekunowie konkursu przesyłają wraz z pracami zgody rodziców/opiekunów prawnych dzieci biorących udział w konkursie, na przetwarzanie danych osobowych i zgody na udział w
konkursie. Brak wskazanych zgód sprawi, że wzięcie udziału w konkursie będzie niemożliwe.
- Prace zgłoszone do konkursu przechodzą na własność organizatora konkursu.
- 4 Terminy i sposób dostarczania prac
- Prace należy przesłać na adres mailowy jgrochowska@zs12.edu.pl z dopiskiem „Bezpieczny krasnal w szkole” do 19.06.2020 r.
- Prace dostarczone po 19.06.2020 r. nie wezmą udziału w konkursie.
- Przekazując pracę na konkurs uczestnik zgadza się na opublikowanie fotografii pracy na stronie internetowej szkoły https://www.zs12.edu.pl/
- 5 Wyniki konkursu i nagrody
- Jury powołane przez organizatora spośród nadesłanych prac wyłoni trzech zwycięzców konkursu i przyzna trzy wyróżnienia.
- Kryteria oceny prac: zgodność z tematyką, estetyka pracy i oryginalność.
- Wyniki konkursu zostaną ogłoszone 22.06.2020 r. na stronie internetowej szkoły oraz wysłane do opiekunów laureatów (mail).
- 6 Postanowienia końcowe:
- Organizatorzy konkursu zastrzegają sobie prawo wyboru prac do publikacji na stronie internetowej.
- Autorzy zgadzają się na publikowanie zwycięskich prac i fotografii prac.
- Biorąc udział w konkursie uczestnik akceptuje jego regulamin.
- Regulamin niniejszego konkursu będzie dostępny na stronie https://www.zs12.edu.pl/
- Przekazując pracę na konkurs uczestnik potwierdza, że wyraża zgodę na zasady zawarte w niniejszym regulaminie.
Życzymy powodzenia i doskonałej, twórczej zabawy!